יום שישי, 18 במאי 2012

איך להפוך שמלת תינוקת לשמלה לכלבה

היי כולם , ביום שישי האחרון עלה לי רעיון ללכת ולטייל בשוק ראש העין (חובבת קניות כבר אמרנו?) ולחפש שמלה של תינוקות במטרה להפוך אותה לשמלה ליוגורט שלי.

אחרי חיפושים נרחבים בשוק, מצאתי שמלה חמודה עם תחתון וסרט לראש ב 35 שקל.  אחד הדברים שגרמו לבחירת השמלה הם:
1. כתפיות צרות שאוכל לחבר יחד לרגלים של הכלבה.
2. פתח מאחורה שאוכל להציר אותה או כל צורה אחרת שלא תהרוס את השמלה.
3. שלא תהיה בצבע ורוד כי האחיינית שלי נויה המדהימה טוענת שיש עוד צבעים בעולם
:-)



 בהמשך גם הגעתי לדוכן האביזרי אופנה ששם בכלל היו לי מלא מציאות מלא פאפיונים בשקל או 3 חבילות ב 10 שקל שבכל חבילה יש 6 פאפיונים, קניתי קופסא ב 10 שקל ופשוט מלאתי אותה :)  ממש למצוא אוצר - ביחוד שבebay רוצים 5 דולר על כל פאפיון.

בהתחלה ניסיתי להלביש את יוגורט בשמלה כמו שהיא , לראות איך לגשת בכלל לעבודה, השמלה הייתה ענקית עליה,
לכן, לתחילת עבודה הבנתי שחשוב לקחת סרט מידה ולבדוק מה היקף הבטן של הכלבה שלכם.

חומרים:

שמלה של תינוקת.
חוטים.

הוראות :

1. בדרך כלל נהוג להצר שמלה בצדדים אבל הפעם נגזור את השמלה מאחור בדיוק באמצע שנוכל להצר אותה ולהתאים אותה לכלבה, בצורה זו לא נפגע בעיצוב השמלה מקדימה.










2. תפרו לולאות וכפתורים במידה המדיוקת של הכלבה שלכם- אני ממליצה לא לגזור לפני שעושים את הכפתורים בכדאי לבדוק על הכלבה שהמידה אכן נכונה, אצלי זה יצא בדיוק מתחת לכתפיות כפי שאתם רואים בתמונה.
3.  אחרי שהגתם למידה המתאימה, השאירו כ2 ס"מ מעבר ללואות והכפתורים , גזרו את שארית הבד ותפרו פס להצמיד את הבד שגזרתם.











4. גיזור ריבוע בחלק התחתון - אם לא תגזרו את החלק התחתון של השמלה, לכלבה שלכם יהיה קשה ללכת ,הבד יפריע לה , היא תדרוך עליה בהליכה ותלכלך אותה ויותר גרוע מזה היא יכולה ליפול.





5. העבירו תפר קטן בחלק האחורי של הכתפיות בשביל ליצור מקום נוח לרגלים ולראש הכלבה.








התוצאה הסופית צריכה להראות כמו בתמונה למטה, שמלה צרה יותר ומתאימה לכלבה שלכם, בהחלט היה שווה ללכת לטייל בשוק! עבודה קלה ומהירה וליוגורט יש שמלה חדשה במלתחה.

בהצלחה!

1 תגובות:

Unknown אמר/ה...

זה כל כך חמוד! אני חושבת שאני אנצל את הזמן בו הקטנה שלי רואה דורה צפייה ישירה ואפלוש לה לארון. יש לה שמלות כל כך מתוקות שממש יתאימו לבוטן.

Language

מופעל על ידי Blogger.