יום שלישי, 29 במאי 2012

חצאית וחולצה לטיול ערב

והפעם , חצאית עם חולצה מחוברות לטיול ערב קייצי.
השילוב של הורוד עם החום תמיד קסם בעיניי , ורציתי גם משהו כזה ליוגורט שלי.
המטרה היא כמובן להרחיב את המלתחה שלה וגם לעצב לה את הבגדים כמו שאני רוצה,
בזמן האחרון נתקלתי בצלמים שעושים אלבומי תמונות מקצועים גם לכלבים, אהבתי מאוד את הרעיון .
אבל אם אני אעשה דבר כזה אני ארצה שאת רוב הבגדים שהיא תלבש היו עיצוב שלי J .
כמובן שכל אחד ממכם מוזמן לקחת את הגזרות מהאתר ולהעלות דוגמאות שלכם בדף הפייסבוק שלנו.
גם בדוגמא זו הלכתי לסנדלר לעשות תקטקים , אבל הזמנתי מebay פלייר לתקטקים עם 25 סטים ב10$ מומלץ ביותר.

גזרות להורדה:

גזרות 1,4,3 יש לגזור פעמיים. דף מספר 1 , דף מספר 2
1. 2 החלקים של הבטן.
2. החלק של הגב (יש לשים לב לקיפול הבד)
3. 2 החלקים של החצאית . (מתחברת באמצע)
4. 2 החלקים של החגורה.
5. כיס.

 חומרים:

חצי מטר בד לחוצה.
חצי מטר בד לחצאית – תמיד ניתן לקחת את הבדים מבגדים ישנים.
מדבקות מ הכל בשקל.
חוטים
30 ס"מ סרט תחרה.
30 ס"מ סרט בד.

הוראות

1.      הורידו את הגזרות והדפיסו.
2.      הניחו על הבד וגזרו.
3.      חברו את גיזרה 1 ל גיזרה 2 בצדדים ליצירת מקום לרגלים הקדמיות.
4.      תפרו את סרט הבד סביב קצה הבד בעיגול שנוצר לידיים (ניתן גם לקפל את הבד ולתפור בלי סרט)
5.      תפרו את סרט התחרה לחלק העליון של החולצה.
6.      חברו בין פס אחד של החגורה לחולצה.
7.      חברו בין 2 החתיכות של גיזרה 3 (אמצע החצאית) – הניחו בד על בד ותפרו 2 פסים.
8.      קפלו את השוליים של גיזרה 3 – צרו קיפול רחב בכדאי שתוכלו לתפור 2 פסים, תפרו את השוליים ולאחר מכן את הפס השני .
9.      חברו את החצאית לצידו השני של החגורה שמחוברת לחולצה, למציאת האמצע קפלו את 2 הבדים והדקו עם סיכה באמצע.
10.  קחו את הפס השני של החגורה (גיזרה 4) וחברו לחוגרה בצידה השני – ניתן לקפל את הקצוות לחבר עם סיכות ולתפור.
11.   אני הוספתי כיס, פשוט חתכתי ריבוע קטן , קיפלתי את השוליים שלו ותפרתי אותו.
12.  ניתן לקשט כמוני מהמדבקות של הכל בשקל. (אלו מדבקות לפלאפונים J )



0 תגובות:

Language

מופעל על ידי Blogger.