יום רביעי, 23 במאי 2012

התאמת צבעים בבגדים לכלבים.

לפני שאנחנו ניגשים לתפור בגד איך נדע מה מתאים לכלב שלנו או בכלל איזה צבעי בדים לקנות ולשלב.
 
בחירת צבעים נכונים לבגד שיתאים לכלב שלכם יכול לשנות את כל מראה הבגד, כמה פעמים קרה לכם שקניתם בגד ועל המדף הוא היה נראה מדהים, לאומת זאת עליכם או על הכלב שלכם לא משהו.



משפחת הצבעים מתחלקת ל 3 משפחות עיקריות

1.      צבעי חורף – גוונים חמים וכהים – כמו בורדו , כחול עמוק, כתום חרדל.
2.      צבעי קיץ – גוונים בהירים ואוורירים – כמו צהוב, אדום, כתום , ירוק בהיר.
3.      צבעים נטרלים – גווני האפור, שחור ולבן.

כל צבע וצבע נראה על כל כלב בצורה שונה בגלל השילוב בין צבע הכלב לצבע הבגד (אותו הדבר על בני אדם).
אם ניקח לדוגמא את יוגורט שלי (כלבת שיצו ) היא לבנה עם כתמים חומים , בגד בצבע לבן לא נראה עליה טוב, כי הוא נעלם יחד עם צבע הפרווה שלה.
כלבים בהירים מתאים להם יותר צבעים חזקים צבעי חורף וצבעי המסטיק . הצבע פשוט יזרוק להם אור וקו המתאר יהיו בולטים.
כלבים כהים יתאים להם יותר צבע הלבן והצבעים הקייצים , הפסטלים החלשים .
כמובן שלכלבים השחורים יש פחות בעיה (חוץ משחור) כי כל צבע בולט עליהם.
לאומת זאת הכלבים החומים , צבע לבן מאוד מחמיא להם.
יצא לי הרבה פעמים בחיים לשאול את השאלה , איך נתאים צבעים עכשיו? אם זה בעיצוב הדירה, או בקנית בד לבגד .
לרב את מקור השראה שלי אני לוקחת מהטבע, הטבע אלוף בהתאמת צבעים נדירה ביופיה, ומה יותר טוב מהמקור, אני מוצאת את זה מפרחים או ציפורים, כמובן שאפשר לשלב צבעים גם מקורות אחרים.

0 תגובות:

Language

מופעל על ידי Blogger.